zondag 30 december 2012

nieuwsflits ;-) 30-12-2012


vuurwerk van de bovenste plank
De schatting is dat er dit jaar voor 75 miljoen eurootjes aan vuurwerk de lucht in zal gaan. Ondanks het feit dat volgens peilingen de bevolking weinig vertrouwen heeft in haar financiële positie in 2013 gaat de portemonnee wagenwijd open voor dit knallende goedje.

Ach, de pakketjes die wij kochten toen de kinderen nog thuis waren van 15,00 euro’s vallen toch niet op in die 75 miljoen, dus..
Samen gaan we morgenavond net na 12 uur middernacht de straat weer op en genieten van al die sterretjes en knallen. In ons geval...gratis en voor niets...

Goede jaarwisseling gewenst!

Klik onderstaande linkjes aan


vertrouwen in de economie



en wat dacht je van deze...

4 opmerkingen:

  1. Ook voor jullie goede jaarwisseling en Gods zegen voor het nieuwe jaar!

    Groet,Marga

    ook wij kijken gratis en voor niets naar het vuurwerk....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welja knal jij ook een beetje mee, het gaat om de saamhorigheid en dat kost nou eenmaal een beetje poen. Mensen zeggen wellicht:"ik moet al op zoveel bezuinigen, met oud en nieuw wil ik dat eens lekker van mij afknallen. Misschien hebben ze wel groot gelijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh het noordelicht! Dat staat op mijn verlanglijstje om ooit nog eens te zien. Daar kan geen vuurwerk tegenop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moooooi hè. Geef een seintje als je gaat, kruip ik in de kofferbak en lift mee. Wij hebben het een keer vaag gezien tijdens een wintervakantie in de buurt van Trysil in het oosten van Noorwegen. De lucht was groen en veranderde langzaam in een mat grijs. Maar echt over de gehele hemel boven je.....dat wil ik ook nog wel eens zien., maar dan moet je wel echt naar het noorden.
      Grts Irene

      Verwijderen